Valgkampsaktiviteter

Vi er i fuld gang med valgkampen!

Vi har allerede mødt flere af jer ude til flyeruddelinger og plakatopsætning – hvor er det bare dejligt!
Hvis du kan undvære et par timer i den rød-grønne politiks tjeneste, er der rig mulighed for at være aktiv. Du kan på listen nedenfor, se hvor du kan finde os frem mod 1. november.

Frem til valget tilføjer vi løbende aktiviteter. Følg med i højre side under events, der opdaterer vi vores aktiviteter løbende.
Har du spørgsmål, forslag eller ønsker er du meget velkommen til at skrive til vores valgkamps- og kampagnegruppeteamledere Eva og Sidse på [email protected]

Aktiviteter:
🗞 Torsdag d.20 kl.14-17.30 Område: Hedeland + Nærheden: Vores kandidat Tobias Clausen, tager med ud og deler flyers ud i Hedehusene. Vi mødes kl.14 ved start stationen til Veterantoget i Hedeland, og går derefter til Kvickly i Nærheden og deler flyers ud.
🗞 Lørdag d.22 kl.10-12. Område: Blåkildegård. Vi husstandsomdeler flyers og deler flyers ud ved Meny.
🗞 Lørdag d.22 kl.12.30-14. Område: Reerslev. Vi husstandsomdeler flyers og banker på døre i Reerslev.
🗞 Søndag d.23 kl.10.00-14.00: Område: Taastrupgård og Høje Taastrup C: Vores kandidat Necla, tager med ud og banker på døre sammen med Emil.
📣 Mandag d.24/10 kl.19:30: Debat i Handicaporganisationernes Hus med Landsforeningen Autisme og bisidder i Taastrup. Vores kandidat Stefan deltager.
📣 Mandag d.24/10 kl.17:00: Debat i Café Paraplyen i Taastrup. En af vores kandidater deltager. Oplægget er det sociale område, handicapområdet og ældreområdet.
🗞 Tirsdag d.25 kl.07.00-8.30: Område: på græsplænen foran Høje Taastrup Gymnasium. Vi deler flyers, croissanter og kaffe ud. Vores kandidat Stefan Rundstrøm deltager.
📣 Tirsdag d.25/10 kl.19:00: Mød vores kandidater Tobias og Necla. Enhedslisten Ishøj inviterer til valgmøde i Kulturium i Ishøj, Østergade 28.
🗞 Torsdag d.27 kl.07.00-8.30: Område: Taastrup station + Høje Taastrup st. Vi deler flyers, croissanter og kaffe ud fra tunnellen i Taastrup, og busholdepladserne på Høje Taastrup. Vores kandidater Tobias Clausen og Stefan Rundstrøm deltager.
📣 Torsdag d.27/10 kl.17:00-19:00: Debat i 3Fs lokaler i Taastrup. En af vores kandidater deltager.
🪩 Lørdag d.29/10 kl.17:00-22:00, til spisning, kl.18.30 til show: Københavns Omegns Storkreds inviterer til valgkampsfest i Kongsholmcentrets Sal. Der vil være mad, taler og musik, og man kan møde vores lokale folketingskandidater. Emil er vært sammen med vores kandidat Necla. Det er gratis at deltage, og vi håber så mange som muligt kan komme.

🚶🏽‍♀️ Søndag d.30/10 kl.11:30: Klimamarch i Rødovre. Vi marcherer fra Rødovre Rådhus til Damhustorvet. Derefter tager vi toget til Kbh C og deltager i Klimamarch foran Folketinget kl.13.
🗞 Mandag d.31/10 kl.07.00-9.00: Område: Taastrup station + Høje Taastrup station. Vi deler flyers, kaffe og croissanter ud fra tunellen ved Taastrup st og Høje Taastrup st fra busholdepladsen.
🗞 Mandag d.31/10 kl.15:30-17:00: Område: Taastrup station. Vi deler flyers, vand og æbler ud fra tunellen ved Taastrup st.
📈 Tirsdag d.1/11 kl.20:00: Vi mødes i partilokalet på Parkvej og følger prognoserne. Hvis der er stemning for det, tager vi ind til Enhedslistens Valgfest i København.
♻️ Onsdag d.2, torsdag d.3, fredag d.4 og lørdag d.5 piller vi valgplakater ned. Vil du tage plakater ned i dit nærområde? Det vil være en stor hjælp for os. Vi gemmer alle plakater, de skal tilbage til partilokalet på Parkvej, strips smides i plasticgenbrug.

Vil du være med? Du er SÅ velkommen til at deltage, hver gang vi er ude. Kan du kun deltage i noget af tiden er det helt fint. Du må også meget gerne bare komme forbi og sige hej og heppe 🙂

Andre måder du kan støtte Enhedslisten i valgkamp:
📌 Download app’en Vær Med
📌 Kommentere, dele og like Enhedslisten samt vores kandidaters opslag på sociale medier. Dette betyder meget mere end man tror. Især når vi kæmper mod de borgerliges clickfarms og store kampagnebudgetter.
📌 Hvis du har råd, støt Enhedslistens valgkamp på Mobilepay 15517
📌 Husk at like Enhedslisten Høje Taastrup på Facebook og Instagram @enhedslisten_hoje_taastrup , så kan du følge med i alle vores aktiviteter
📌 Kontakt os, hvis du har lyst til at husstandsomdele flyers i dit nærområde. Du kan skrive til Sidse på [email protected]